Zadanie 1:
Realizacja kampanii Młodość bez procentów, w tym działania medialne, druk i dystrybucja materiałów informacyjnych w zakresie przestrzegania ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, organizacja i udział w imprezach profilaktycznych poprzez:
- Prowadzenie kampanii promującej "Młodość bez procentów" w social media (Facebook, Instagram)
- Przygotowanie kampanijnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Realizacja materiałów edukacyjnych - 2 animacje edukacyjne
Zadanie 2:
Realizacja kampanii Kieruj bez procentów w tym m.in.: szkolenia, warsztaty, akcje internetowe, festyny, happeningi, wspólne działania prewencyjne ze służbami mundurowymi, kolportaż materiałów edukacyjno – informacyjnych, audycje radiowe i artykuły prasowe poprzez:
- Prowadzenie kampanii promującej "Kieruj bez procentów" w social media (Facebook, Instagram)
- Przygotowanie kampanijnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Organizacja konferencji prasowej promującej spot kampanijny zrealizowany w 2016 r.
Komisja konkursowa w składzie:
- Adam P. Landowski – przewodniczący Komisji
- Radosław Nowak
- Monika Piotrzkowska-Dziamska
- Agata Konieczna
przedstawia wyniki konkursu na poszczególnych zadaniach:
Zadanie 1: Realizacja kampanii Młodość bez procentów, w tym działania medialne, druk i dystrybucja materiałów informacyjnych w zakresie przestrzegania ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, organizacja i udział w imprezach profilaktycznych poprzez:
- Prowadzenie kampanii promującej "Młodość bez procentów" w social media (Facebook, Instagram)
- Przygotowanie kampanijnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Realizacja materiałów edukacyjnych - 2 animacje edukacyjne
L.p. |
Nazwa oferenta |
Nazwa własna zadania |
Numer oferty |
Liczba punktów |
Kwota w zł |
Uwagi |
1. |
Club PR & Marketing s.c. |
“Młodość bez procentów Kampania Społeczna 2017” |
Nr 1, l.dz. 809/2017 |
89 p. |
54 894,90 zł |
- |
2. |
2 Pi Group sp. z o.o. sp. k. |
„Kampania Młodość bez procentów” |
Nr 2, l.dz. 810/2017 |
0 |
0 |
Oferta odrzucona ze względów formalnych – wpłynęła po terminie |
Komisja konkursowa uznaje konkurs za rozstrzygnięty. Wybrana została oferta złożoną przez Club PR & Marketing s.c. o nazwie „Młodość bez procentów Kampania Społeczna 2017”. Oferta uzyskała pozytywną ocenę formalną oraz merytoryczną.
Zadanie 2: Realizacja kampanii Kieruj bez procentów w tym m.in.: szkolenia, warsztaty, akcje internetowe, festyny, happeningi, wspólne działania prewencyjne ze służbami mundurowymi, kolportaż materiałów edukacyjno – informacyjnych, audycje radiowe i artykuły prasowe poprzez:
- Prowadzenie kampanii promującej "Kieruj bez procentów" w social media (Facebook, Instagram)
- Przygotowanie kampanijnych materiałów promocyjno-reklamowych
- Organizacja konferencji prasowej promującej spot kampanijny zrealizowany w 2016 r.
L.p. |
Nazwa oferenta |
Nazwa własna zadania |
Numer oferty |
Liczba punktów |
Kwota w zł |
Uwagi |
1. |
2 Pi Group sp. z o.o. sp. k. |
„Realizacja kampanii Kieruj bez procentów (…)” |
Nr 1, l.dz. 810/2017 |
0 |
0 |
Oferta odrzucona ze względów formalnych – wpłynęła po terminie |
Konkurs nierozstrzygnięty z powodu odrzucenia oferty ze względów formalnych. Oferta wpłynęła po terminie. Komisja rekomenduje ponowne ogłoszenie konkursu w zakresie zadania nr 2.